sâmbătă, 25 mai 2013



Hello, numele meu (fake) este Limoncito Hellas. Scriu povesti. Asta fac, asta imi place, asta imi da satisfactie, asa ca doresc sa impartasesc aceste povesti cu voi. Sper sa va placa. 

Prima poveste pe care o postez pe acest blog este Love Lasts Forever. Sper ca o sa va placa siiii ca o sa urmeze si altele. Va spun ca acest blog este dedicat celor care le plac povestile gay, iar celor ca sunt: dezgustati, oripilati, etc, etc, ii invit sa plece imediat. Hihi.

Pentru inceput, va spun ca nu vor fi numai povesti. O sa incerc sa postez chestii de pe internet care imi plac, care ma intereseaza, care poate va intereseaza si pe voi.

Povestile mele sunt bazate (deobicei) pe viata a unor oameni americani. Astfel, sper ca sunteti familiarizati cu sistemul de invatamant de acolo. 

Pasiunea mea pentru scris povesti a inceput cu pasiunea mea sa citesc povesti. Am citit cred ca peste 30 de mici povestioare scrise de amatori, care m-au inspirat sa incerc si eu. Adica, daca ei pot s-o faca, si eu pot.

Inchei aceasta prima postare cu o melodie foarte draga mie, fiind un fanatic al Eurovision-ului. 

Multi pupici si sper ca citeste cineva blog-ul asta!! 




- Limoncito


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu