marți, 20 august 2013


Hello guys! Grr..multe probleme, multe probleme. Mi-am amintit de ce am facut blogul acesta. Eu am o prietena cea mai buna care scria si ea. Asa ca, ne-am gandit sa scriem in continuare si eu sa-i citesc povestea, iar ea s-o citeasca pe a mea. Oricum, au intervenit mai multe certuri pe aceasta tema, iar cea mai mare pot spune a fost in mai, cand m-am hotarat sa fac acest blog unde sa postez povestea. 

Peste vreo cateva zile, pot sa spun ca ne-am impacat. Am inceput sa citim din nou si sa scriem asa ca nu am mai postat pe blog. Am crezut ca situatia nu se va schimba. Anyway, m-am inselat. Am avut iar o discutie aprinsa la inceputul lunii si iar ne-am oprit din citit asa ca am revenit la blog.

De acum incolo sunt determinat sa postez la fiecare doua zile, chiar daca sunt convins ca exista sanse minime ca cineva sa citeasca acest blog. Prietena mea a cam abandonat ideea de a citi, asa ca blogul este tot ce mi-a mai ramas. Adica, este tot ce mi-a mai ramas in privinta scrisului de povesti. 

Mai am vreo 7 capitole si termin povestea Love Lasts Forever, ceea ce e bine, pentru ca anul scolar se apropie vertiginos. O sa postez fiecare capitol pana la cel din urma si sper sa am cititori aici. 

Ma bucur daca vizitati blogul, dar daca cititi povestea si vreti sa stiu ca mi-o cititi, atunci va rog lasati cat mai multe comentarii. Promit ca o sa va raspund tuturor. Va pup mult de tot!

- Limoncito

Un comentariu:

  1. IMI PLACE TOT CESCRII PE BLOG E DRAGUT SI HAIOS MAI ALEST ACEST MIC ROMAN GAY MULT SUCCES SI INSPIRATIE LA SCRIS TOATE CELE BUNE KISS

    RăspundețiȘtergere