marți, 20 august 2013


Hello guys! A sosit timpul pentru cel de-al patrulea capitol din Love Lasts Forever. Sper sa va placa!! 


Love Lasts Forever
Chapter 4 – A Change Can Be Good For You

Lucy P.O.V.

       -    Deci, m-am gandit ca luni ar fi cea mai potrivita zi sa facem meditatii, ce zici?, intreaba Tyler dupa ora de matematica.
       -    De ce tocmai luni?, intreb eu.
       -    Pentru ca vii odihnita la scoala dupa week-end!
       -    Ha! Nu vii odihnit daca ai vreo petrecere!
       -    Vrei sa termini liceul?, intreaba Tyler cu un ton foarte aspru neobisnuit lui.
       -    Vreau…
       -    Atunci gata cu petrecerile!, spune el in acelasi ton.
       -    Dar…
       -    Niciun dar! Incepem de lunea viitoare. Sa iti aduci culegerea.
       -    Ok…, spun eu.

Ma uit dupa el cum pleaca gandindu-ma ca practic o sa mor in aceste 2 luni care au mai ramas. Fara petreceri?! Nu se poate! Nici gand!

Uh…Sunt asa de multe chestii pe capul meu acum… Jay, meditatii, Nick… Nu pot sa ma ocup de toate in acelasi timp… Dar, cred ca matematica este mai importanta daca vreau sa termin liceul si sa ajung la o facultate buna.

*Peste o saptamana*

Jay P.O.V.

Dupa ce toate orele se termina, merg cu Chris catre casa. E liniste completa.
       -    Chris, cred ca trebuie sa vorbim.
       -    Si eu la fel!, spune el cu o expresie ciudata parca o bomba a explodat inautrul lui si se opreste pe trotuar. Adica, ce suntem noi? A trecut deja o saptamana. Suntem prieteni, straini, iubiti? Si as vrea sa stiu ce se intampla cu prietenii tai, spune el intr-un ton dur.
       -    Nimeni nu stie de mine, doar ti-am spus.
       -    Ma refer la cautat de fete, spune el parca dezgustat.
       -    Lucy mereu a vrut sa ma cupleze cu fete vazand ca eu nu fac nicio miscare pe cont propriu.
       -    Dar ai spus ca esti prieten cu ea de mult de tot. De ce nu ii spui pana la urma ceea ce esti?
       -    Mi-e frica. Foarte frica.
       -    De?
       -    De respingere! De umilire publica!, spun eu cu lacrimi in ochi.

Chris rasufla induiosat si ma ia in brate.
       -    Stii ca nu ar trebui sa te gandesti la chestiile astea, nu? Adica, nu o sa se intample nimic rau. Te asigur.
       -    Cum poti sa ma asiguri? Nu este ca si cum esti vreun clarvazator sau ceva de genu’, spun eu revoltat.
       -    Calmeaza-te si ia in considerare vorbele mele, ok?
       -    Ok…

Imi da drumul, apoi ma tine cu amandoua bratele de umeri.
       -    Deci, as vrea sa stiu daca sa ma implic emotional in relatia asta sau nu.

Imi ridicat ochii din pamant intalnindu-i pe ai sai de un albastru perfect. Imi pun mana pe obrazul sau si il mangai cu degetul mare. Un zambet mic i se intrezareste pe fata. Cealalta mana ajunge pe ceafa sa in timp ce ma apropii din ce in ce mai mult. Tot ce simt este dorinta si pasiune. Imi inchid ochii parcurgand ultima distanta pana la buzele lui si simt ca totul are sens, ca ma simt bine in bratele lui Chris si ca nu-mi pasa daca vreun vecin de-al meu ma zareste de la geamul casei sale.

Dupa cateva momente, imi deschid ochii si, pur si simplu, ma holbez in ochii sai fara sa zic nimic.
       -    Sa iau asta ca un “da”?

Dau din cap, il iau de mana si ne continuam drumul catre casele noastre, din cand in cand uitandu-ne unul la celalalt zambind.

Cand ajungem la casa mea, ma opresc.
       -    Vrei sa intri?, intreb eu.
       -    Ca sa facem ce?, intreaba el cu un zambet meschin pe fata.

Ii trag o palma usoara peste umar ghicind la ce se gandeste.
     -       Sa stam impreuna, nebunule!, spun eu.
     -       Ok, ok!, spune el intrand cu mine in casa.

*Luni*

Lucy P.O.V.

Nu-mi vine sa cred ca sunt obligata sa fac asta. Ma pot descurca si singura! Mda..pe naiba!

Intru in clasa de matematica, observandu-l pe Tyler stand intr-o banca din primul rand. Ma uit mai atent si vad ca si-a schimbat coafura. Chiar ii sta super. In loc de lipit pe cap, acum il avea facut smecher rau. Hmm…

Ma asez in banca asezata langa el si imi pun geanta pe masa atragandu-i atentia de la revista pe care o rasfoia.
       -    Hey!, spune el ca intotdeauna cu un ton fericit.
Ia uite cine este o persoana matinala…
       -    Hey, spun eu. Imi place parul!
       -    Serios? Nu ti se pare haios?, spune el nesigur.
       -    Haios? Nu! Chiar iti sta foarte bine!
       -    Oh, merci!, spune el cu o tenta de roz in obraji.

Zambesc si ma uit la revista pe care o rasfoieste.
       -    Ooo! Revista de scandaluri, huh? Nu stiam ca-ti plac chestiile astea.
       -    Cand n-am ce face, citesc si eu ce pot, dar imi plac astea.
       -    Si mie, spun eu zambind.
       -    Deci, sa incepem?
       -    Sa incepem.
       -    Ti-ai adus culegerea?

Fac ochii mari cand aud de culegere.
       -    Oh God! Am uitat complet!

Tyler isi da ochii peste cap si scoate o culegere din geanta lui.
       -    Am adus-o pe a mea in caz ca o uitai pe a ta. Am stiut ca era o posibilitate foarte mare sa o uiti.

Rad.
       -    Se pare ca ma stii foarte bine, spun eu uitandu-ma fix in ochii sai verzi.
       -    Suntem prieteni, nu?, spune el indreptandu-si atentia catre culegere parca intimidat de mine.
       -    Suntem, spun eu.
       -    Deci, ce zici sa facem testul asta si dupa aceea vom stabili la ce trebuie sa mai lucram, ok?
       -    Ok!

*13:45 – Dupa inceperea orelor*

Nick P.O.V.

Am dormit prea mult. Mult prea mult. Trebuia sa ma culc mai devreme. Am stat pana tarziu in noapte gandindu-ma ce s-a intamplat cu Jay. Fara niciun rezultat. Eh, poate unul singur. Faptul ca am intarziat la scoala. Istorie…cu scorpia aia…mai bine ca am intarziat. Mai bine nu mai merg la ora.

Intru in toaleta baietilor si aud rasete si zgomote de sarutari dintr-o cabina, unul fiind de fata, iar celalalt de baiat. Doamne, ce nebuni sunt si in scoala asta.

Dupa ce termin, ies din cabina si incep sa-mi spal mainile. Vad in oglinda usa de la cabina cu cei doi deschizandu-se. Ma uit curios sa vad cine sunt.
       -    Bianca?! Ce faci aici??, strig eu surprins.
       -    Nick?!

Imi usuc mainile si ma apropii de ea. Chiar cand ajung destul de aproape, un baiat iese din cabina punandu-si cureaua la pantaloni. Jason?! Baiatul rau al scolii noastre?! Raman socat in timp ce el inchide usa de la cabina.
       -    Iubito, cine e asta?, spune Jason confuz.

Ha? Iubito?
       -    Iubitu…adica Jason, el este Nick…iubitul meu…, spune ea terifiata.
       -    Fost iubit!!!, spun eu intr-un ton cat mai dur posibil.
       -    Nick…
       -    Niciun Nick! Adica, eu iti ofer totul pe tava, sunt implicat in relatia asta, iar tu ti-o tragi cu primu’ baiat care iti iese in cale, nu?
       -    Nu e asa, Nick…
       -    Nu vreau sa mai vorbesti cu mine, nu vreau sa ma mai suni, nu vreau sa te mai vad! Sa fie clar!, tip eu si ies din baie.

Nu-mi vine sa cred ca a facut asta! Cine poate avea 2 iubiti?? O curva, oare cine?
       -    Tarfo! Credeam ca suntem exclusive! Nu m-am mai uitat la alta fata de o luna intreaga si tu ce faci, ma inseli?, se aude din baie.

Se pare ca nu sunt singurul care este nervos acum… Ce naiba…Cum a putut sa faca asta?


Ok, imi pare rau pentru cuvintele dure, daaar..trebuia sa le scriu. :D Bun..cum vi se pare povestea? Dar Jason? Ce spuneti de Bianca? Relatie cu doi baieti in acelasi timp..Ouch. Am incercat sa detaliez scena romantica. Sper ca mi-a iesit. Voi ce credeti? Comentati mult si bine! Va pup!



Limoncito


2 comentarii:

  1. Buna imi place cum scrii dintre peronaje JAY imi place mai mult timid sufletist si lupta ce se da in el CHRIS wow e superb f frumos il descrii cu ochii albastrii ca cerul mi -ar fi placut un asemenea coleg Bianca bine descrisa ca papitoancele de aci fete de bani gata din liceele de fite ale noastre vezi cazul JEAN MONET scuza-mi curiozitatea traiesti in SUA? toate cele bune pe curand

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place! E prima mea poveste..deci imi vine sa sar in sus de bucurie ca am scris-o chiar bine! :) <3

    RăspundețiȘtergere