duminică, 22 septembrie 2013


Hello, boys/girls!! Ce mai faceti? M-am hotarat sa nu fac aceasta postare ca si cum este ultima mea postare (ceea ce sper sa nu fie). Oricum..urmeaza ultimul capitol din prima parte! Important! Sper sa va placa..deci..Enjoy! :D


Love Lasts Forever
Chapter 17 – A Night To Remember

Lucy P.O.V.

Ne adunam cu totii la o cafenea din centrul orasului. Lucia a fost cu ideea. Pana la urma, ei vor pleca la facultatile care le-au ales saptamana viitoare. Este putin mai devreme, dar asa trebuie…sa viziteze campusurile. Asa ca voi ramane singura asteptand sa dau din nou BAC-ul. M-am pus deja cu burta pe carte.
       -    Ce vreti sa beti?, intreaba Jason.

Fiecare ii spunem ce dorim, apoi el pleaca sa cumpere cafelele.
       -    Jay, cum mai e cu mama ta?, intreaba Lucia.
       -    Este la fel ca si cum era inainte. Doar ca nu vorbeste sau intreaba deloc despre Chris sau..nu stiu..alte chestii, care probabil orice parinte ar vrea sa le stie.
       -    Stie de Chris?
       -    I-am povestit de el odata la cina. Ea era concentrata mai mult pe farfuria ei cu mancare.
       -    Of.., oftez eu.
       -    E ca si cum mintea ei blocheaza orice chestie despre Chris si mine.
       -    Vai..imi pare rau, Jay, spune Lucia.
       -    E ok…macar i-am spus, spune trist fiind luat de mana de Chris.

Jason se intoarce cu cafelele noastre si imediat cum imi primesc latte-ul incep sa sorb din el cu placere.
  -    Nu-mi vine sa cred ca ne despartim…, spune Jay.
       -    Da..nici mie, ofteaza Tyler.
       -    Prin cate am trecut impreuna.., spune de data asta Lucia.
       -    O sa-mi fie asa de dor de voi.., zic eu. Promit ca o sa va anunt ce se mai intampla prin oras, le zambesc.
       -    Eu promit ca va voi suna pe fiecare dintre voi, spune Jay.

Ma asez mai aproape de Tyler si el ma imbratiseaza cu o asa caldura, incat simt ca ma topesc. Vreau ca acest moment sa nu se termine. Dar, intr-o saptamana el va fi plecat. O sa ma intalnesc cu el o data pe saptamana minim. Fantastic.. Oricum, n-ar trebui sa ma plang. Jay si Chris vor fi la o distanta foarte mare, rar daca se vor vedea o data pe luna. Pff..
       -    Cum va simtiti voi doi, iubaretilor?, ii intreb.
       -    Putin speriati…, spune Chris strangandu-l pe Jay si mai tare de mana.
       -    O sa vorbim in fiecare zi, spune Jay.
       -    Si o sa fie bine.., zambeste Chris.

*Peste 5 zile*

Jay P.O.V.

       -    Diseara vreau sa fie noaptea noastra, imi spune Chris la telefon.
       -    Oh, da? Ce presupune aceasta noapte?, il intreb zambind.
       -    Cina..plimbare la lumina lunii..dupa aceea, nu stiu, poate se ajunge la unul dintre noi acasa…

Zambesc meschin.
       -    Serios?
       -    Serios, spune el seducator.
       -    Atunci, deabia astept!, ii spun.
       -    Ok, vin sa te iau la 7.
       -    Perfect..Ne vedem diseara atunci..
       -    Bine! Te iubeeesc!, imi tipa in telefon.
       -    Si euuu!, tip la fel.

Deja incep sa ma pregatesc, chiar daca e deabia 4. Pana la urma, asta e ultima data cand am timp numai eu cu el pana sa plecam.

*Peste 3 ore*

Se aude soneria. Shit…Nu sunt gata! Ma duc si deschid usa de la camera.
       -    Mama! Deschide tu! E Chris, avem o intalnire! Nu sunt gata!

Aud usa deschizandu-se si ma imbrac repede cu pantalonii si camasa, apoi ma incalt repede cu cei mai buni tenesi ai mei, ma dau cu niste parfum si sunt gata de intalnire.

Cobor repede jos si il vad pe Chris, oh, asa de frumos aranjat si imbracat. Ma uit catre mama care il analizeaza din cap pana in picioare zambind un pic fortat.
       -    Hey! Imi pare rau ca am intarziat!
       -    Nu-i nimic..

Il sarut apoi ma uit la mama care are o privire terifiata, asa ca il iau de mana pe Chris si plecam.
       -    Imi pare rau..mama..
       -    E ok! Nu te ingrijora!, spune el in timp ce deschide portiera taxi-ului ca sa intru.
       -    Vaai..merci!, spun imbujorandu-ma.

In scurt timp ajungem la restaurant unde stam chiar mai bine de doua ore depanand amintiri frumoase din trecutul nostru impreuna. Perfect… Plecam din restaurant si incepem sa ne plimbam pe bulevardul nu prea aglomerat la lumina lunii. Ne tinem de mana si din cand in cand ne mai sarutam.

Ajungem acasa la mine intr-un final. Luminile sunt stinse, asa ca mama probabil doarme. Intram facand niciun zgomot. Ma descalt, apoi ma apropii de Chris, il prind de gulerul camasii, il trag mai aproape de mine si il sarut cu atat de multa convingere cum niciodata n-am mai facut.
       -    Seara asta a fost perfecta, ii soptesc in intuneric.
       -    Stiu..

Il sarut din nou, apoi urcam la etaj trecand de camera mamei si intrand in a mea. Inchid usa in spatele meu si ma arunc in bratele lui Chris.

* Dimineata*

Ma trezesc fiind imbratisat de Chris. Ma intorc catre el si observ ca este treaz.
       -    Neata!, imi spune zambind.
       -    Neata…, spun somnoros.

Ma intind si imi amintesc ce s-a petrecut aseara. Zambesc instantaneu. Il imbratisez si sarut din nou. Nu ma mai pot satura de iubirea ce imi ofera. E ca un drog
  -    Jay, mama..vezi ca plec in…, spune mama intrand in camera vazandu-ne pe noi doi ramanand socata.

Fac ochii mari.
       -    Unde pleci mama?, o intreb.
       -    In…oras.., sopteste apoi pleaca din camera inchizand usa in spatele ei.

Ma las sa cad pe perna.
       -    Pff..Tocmai acum trebuia sa intre in camera, nu-i asa?
       -    Hai ca nu e nimic…
       -    Nu e nimic? Tocmai ne-a vazut pe noi doi stand in pat goi sarutandu-ne!
       -    Hei, nu ne-a vazut goi, avem patura peste.
       -    Totusi, si-a dat seama!
       -    Si? Ai 18 ani! Peste 2 luni faci 19! Credea ca vei astepta pana la 30 de ani?

Ma calmez si ma uit in ochii sai.
       -    Da…ai dreptate.

Zambesc.
       -    Te iubesc..
       -    Si eu te iubesc…, imi spune si ma saruta cu foc.

Fac ochii mari si ii dau drumul lui Chris.
       -    Oh…uitam complet, ii spun si ma ridic din pat.

Deschid dulapul si scot puloverul lui Chris, cel care mi l-a dat in noaptea cand am fost la lacul cu salcie.
       -    E al tau, nu?
       -    Da, spune el mirat.
       -    Sa nu uiti sa-l iei inainte sa pleci..
       -    Nu..i-al tu cu tine la Seattle.
       -    Nu-l iau! E al tau, poate o sa-ti foloseasca!
       -    Jay, in L.A. pana si iarna sunt 20 de grade. Ia-l! Pana la urma, o sa ai ceva de-al meu.
       -    Si care miroase ca si tine, ii spun zambind trist.
       -    Da, tocmai.
       -    Ok..O sa-l iau..
     
     Offf..acesta a fost ultimul capitol din prima parte. Sper ca v-a placut prima parte si sper ca doriti sa cititi partea a doua (cand toti pleaca la facultate, inafara de Lucy desigur). 
      
      As fi foarte bucuros daca ati vizita partea a doua pe Wattpad. Prima parte este pe locul 79 in topul tuturor cartilor de dragoste, ceea ce este IMENS! Partea a doua pe 600 si ceva, dar deabia am inceput s-o postez, asa ca ma astept la ceva mult mai bine decat atat. Nu-mi place sa inchid cu o melodie trista, asa ca uitati una asa vesela de dragoste! :)




 Link Wattpad pentru Love Lasts Forever: New Beginnings (partea a doua): http://www.wattpad.com/story/8255748-love-lasts-forever-new-beginnings 
 Va astept cu pareri, sfaturi si orice mai vreti voi acolo! Va pup asa de mult mult! <3

- Limoncito



2 comentarii:

  1. Wau final e super dragut in sfarsit si prima noapte de dragoste f decent si nespus de romantic un picut tensionat chestia cu mama lui Jay dar intr-o povestire trebuiesi un pic de tensiune un picut trist ca atunci cand termini o carte buna o povestire romantica si nespus de draguta ca o prajitura buna ceai gustat-o total ai mai vrea dar din pacate numai e sperca si partea a 2-a sase ridice la inaltimea celei dintai multa inspiratie iar in cea ce priveste celelalte lucruri mult noroc in toate si implinire in dragoste Doamne ajuta si sa ai grija de tine kiss
    Sa ma recomand in final numele meu e Marius bye

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey, Marius! Ma bucur ca ti-a placut partea intai! Multumesc pentru tot ce mi-ai scris si cu siguranta voi avea grija de mine! Sper ca o sa ne vedem si pe Wattpad (unde postez partea a doua) siii iti urez si eu numai bine, sanatate si dragoste! <3 - Limoncito

      Ștergere