luni, 2 septembrie 2013


Hey readers! Ce mai faceti? Sunteti pregatiti de cel de-al optulea capitol din Love Lasts Forever? Sper ca da, pentru ca asta urmeaza...asa ca cititi! :) Enjoy!

Love Lasts Forever
Chapter 8 – Love Is In The Air

Lucy P.O.V.

Dupa sarut, raman intr-o stare completa de ameteala.  
        -    De ce nu ai spus nimic pana acum?, intreaba Tyler.
        -    Nu stiam ce puteam sa zic…poate mi-a fost si teama. Tu de ce n-ai zis nimic?
        -    Ce puteam sa fac? Sa vin la tine si sa zic: “Lucy, stii, defapt eu te plac!”?
        -    Ma placi?, intreb eu inrosindu-ma.
        -    Da…, spune el uitandu-se fix in ochii mei.
        -    Si eu te plac!, strig zambind.
        -    M-ai mai place chiar daca as reveni la vechiul look, intreaba el ridicand o spranceana. 
        -    Normal ca da. Primordial este cine esti, nu cum arati.
        -    Lucy?, spune el dup ace ma saruta.
        -    Da?
        -    Vrei sa fii cu mine?, intreaba el inrosindu-se imediat.
        -    Sigur, spun eu zambind.

Jay P.O.V.

*Luni la pranz*

Intru in cantina impreuna cu Chris si ne indreptam catre bufetul cu mancare. Ne luam tavile si  mergem catre masa noastra obisnuita unde sunt toti asezati…desigur, inafara de Nick. Ma intreb daca e bine... Trebuie sa incep sa nu ma mai gandesc la el. Imi pun tava pe masa si ma asez in dreptul ei, Chris facand la fel ca mine asezandu-se la stanga mea.
        -    Hey!, spun eu fericit.
        -    Hey, spun toti intr-un cor

Incep sa mananc uneori tragand cu ochiul la fiecare dintre ei. Toti par fericiti, dar parca ascund ceva. In tacerea mormantala, Jason vorbeste primul.
        -    Am un anunt de facut! Lucia si cu mine suntem oficial impreuna!,  spune el zambind luand-o de mana.

Incep deja imediat sa ma indoiesc de relatia lor. Stie Lucia cu cine se incurca? Sigur o sa o raneasca…El a fost cu o mie…Nu e bine…O sa vorbesc cu ea mai tarziu. Zambesc mascandu-mi ingrijorarea.
        -    Oh! Ma bucur pentru voi!, spun eu, iar mai apoi Chris si Lucy.

Tyler se uita urat la cei doi noi indragostiti. Cred ca si el are aceeasi parere ca si mine. Totusi, ar putea fi mai fericit. Hmmm…poate are alt motiv pentru care sa fie suparat. Oare o place pe Lucia??

Lucy P.O.V.

*Dupa pranz*

Il trag pe Tyler la o parte dupa ce iesim din cantina.
        -    De ce nu ai spus nimic despre noi? Era momentul potrivit!, spun eu.
        -    Oh…nu m-am gandit deloc la asta…, spune el ofticat.
        -     Serios?
        -    Da…, spune el confuz.
        -    Of…nu conteaza. Spui data viitoare cand ne intalnim toti, ok?
        -    Ok, spune el dand din cap.

Il sarut cu pasiune…oh ce-mi place…ii spun ‘la revedere’ si fug repede catre clasa.

Intru si ma asez langa Jay, ca de obicei. Jay se uita la mine.
        -    Hey! Ce faci?, intreaba el.
        -    Excelent, spun eu zambitoare.
        -    Nu pot sa cred! Lucy Clarke face excelent! Cum asa?
        -    Secret…, spun eu zambind si mai larg.
        -    Haaai, nu poti sa-i zici lui nenea Jay???
        -    Paaai…nenea Jay…am luat 7 la testul de la pregatire, l-am sarutat pe Ty si am mancat o inghetata la micul-dejun!
        -    O inghetata la micul-dejun? Esti nebuna?
        -    Serios? Atat ai retinut din fraza mea?
        -    Domnisoara, trebuie sa-mi povestesti totul! Cum a fost? Dulce, amar?
        -    Foarte dulce…ca o capsunaaa, spun eu cu o voce seducatoare.
        -    Uh..fata…!!
        -    Stiu…
        -    Si…
        -    Suntem impreunaaa!!, spun eu zambind pana la urechi!
        -    Oh God…Ma bucur asa de tare pentru voiii!, tipa el. Sa va tinaaa!
        -    Multumim, draga!, spun eu flatata.

Profesorul de fizica ne intrerupe conversatia care ne-am continuat-o dupa ora in fiecare pauza.

Tyler le-a spus tuturor la cercul de citit. Toti au fost fericiti si s-au bucurat pentru noi.

Jay P.O.V.

*Ultima ora*

Chimie…urgh…Stau langa Chris, ca de obicei. Cand profesoara se intoarce 
catre tabla sa scrie o ecuatie chimica, el se apropie de mine si imi sopteste la ureche.
        -    Am o surpriza pentru tine dupa ce iesim de la ore.

Ma intorc catre el zambind.
        -    Ce surpriza?
        -    E o supriza, nu? Nu-ti pot spune!, spune el zambind.

*Dupa ora de chimie*

Ies din scoala cu Chris si imi spune ca ma va duce undeva cu masina sa. Ma urc in ea si nu mai pot de nerabdare.
        -    Chris, unde mergem?, intreb eu, cred ca, pentru a 50-a oara.
        -    O sa vezi! Termina cu intrebarile ca nu-ti spun!, spune el.

Dupa cateva minute, opreste langa un mic parculet. Se da jos, asa ca ma dau si eu jos. Se duce pana la portbagaj si scoate un mic cosulet de picnic. 
Zambesc instantaneu.
        -    Nu-mi spune ca facem un picniiiic!, spun eu entuziasmat.
        -    Si nu orice picnic!, spune el.

Il iau de mana si incepem sa ne plimbam prin parcul relativ mic. O luam la dreapta pe o poteca si ajungem intr-un loc parca desprins dintr-un basm. Un lac de un albastru perfect cu o salcie batrana la malul sau care se leagana la bataia vantului. Soarele de un portocaliu intens apune la orizont.
        -    Vai…ce frumos…, spun eu uimit de peisaj.
        -    Stiu…am descoperit locul asta din intamplare si cand am vazut cat de frumos este, am vrut sa te aduc si pe tine.
        -    Foarte bine ai facut, spun eu si il sarut.

Ne asezam sub salcie si pregatim picnicul. Mancam niste sandwich-uri extraordinare si urmarim apusul “din primul rand”, cum s-ar zice.

Dupa vreo ora, deja incepe sa se faca frig, asa ca tremur.
       -    Jay, ti-e frig?, intreaba Chris mangaindu-ma pe spate. 
       -    Un pic…

Se uita in geanta sa si scoate un pulover. Mi-l da.
       -    Uite…o sa-ti tina de cald, spune el zambind.
       -    Tie nu ti-e frig?, intreb eu.
       -    Imi e bine! Hai, imbraca-te cu el!
       -    Nu iti iau puloverul!
       -    Nu fii prostut!, spune el imbracandu-ma cu el facandu-ma sa zambesc.

Dupa ce se insereaza fara gluma, ma conduce acasa. Il invit sa stea peste noapte. Accepta, asa ca adorm cu el in brate. Un sfarsit perfect la o seara perfecta.



Bun...a fost capitolul 8. V-a placut? Lasati comentarii cu parerile voastre! Eu tocmai am terminat aceasta poveste. Pot spune ca a iesit foarte bine, asa ca va rog sa fiti rabdatori pentru ca vor urma intamplari la fel sau chiar mai interesante ca acestea. :D Va pup!

Mai jos aveti Lana Del Rey - Summertime Sadness. Chiar daca a trecut vara si deja toamna s-a instalat bine de tot chiar din prima zi...tot merge..nu? :D


- Limoncito

2 comentarii:

  1. incepe din ce in ce mai mult sa inchege micutul tau roman cred ca Jason a fost candva ranit si incearca sa se razbune cumva crede ca toate fetele sunt la fel desi repet poate sub masca de dur ascunde un tip totusi ok fsimpatici Tyler si Lucy despre Chris si Jay ce se spun ei sunt culul povestirii tale ffrumoasa descriera micutului lac albastru cu soarele portocali ce se reflecta in lac peisajul pare miric si de basm capitolul se termina cand ti-e lumeea mai draga dar promite mult in urmatorul cred ca in sfarsit Jay si Chris vor face in sfarsit dragoste oare? bafta si inspiratie numai bine si iubire multa multa kiss

    RăspundețiȘtergere
  2. Partea aia e specialaaaa! ^_^ Trebuie asteptat.. :) Chiar mi-ai facut o bucurie enorma lasand aceste mesaje. :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere