sâmbătă, 14 septembrie 2013


Hey! Cum mai sunteti? E asa de friiiiig..nu-mi vine sa cred ca maine e ultima zi de vacanta. Ce tragedieeeee... -_-  Grr...mi-e asa de frica! Pfff..oricum..chiar daca mi-e frica sau nu, tot va trebui sa postez capitolul 15 din Love Lasts Forever! :> Enjoy! :)

Love Lasts Forever
Chapter 15 – We’ve All Rights To Party


Lucy P.O.V.

Ma intorc cu spatele la panou si ma indrept catre poarta scolii. Pot sa spun ca ma asteptam la asta. Nu am facut mai nimic la matematica. Trebuia sa-mi imaginez ca voi lua sub 5. Super..acum sunt proasta liceului.
       -    Lucy!, striga Tyler ajungandu-ma din urma. E ok..Poti sa dai examenul  din nou in septembrie.
       -    Stiu, ii raspund sec.
       -    Esti bine?, intreaba el devenind insistent.

Nu poate sa ma lase odata? Nu-si aminteste ca el s-a despartit de mine? El a ales sa ne instrainam. Eu asta fac. Ma uit in spate catre ceilalti care vin si ei spre mine. Super..am devenit “saraca Lucy”.

I-am ignorat asa de mult in ultimele zile. Poate pentru ca ma simt ciudat cand sunt impreuna cu ei. 2 cupluri si un baiat care mi-a fost iubit. Super… 
Totusi..am terminat liceul…ar trebui sa devin mai draguta..ma opresc si ma uit la Tyler.
       -    Sunt bine, spun zambind.

Isi ridica spranceana surprins poate de reactia mea.
       -    Sunt bine!!, tip catre ceilalti care imi zambesc.
       -    Il dai din nou la toamna, fato!, spune Jay luandu-ma in brate.
       -    Da!
       -    Vii cu noi in club diseara, sper, nu?, imi sopteste la ureche.
       -    Sigur, ii spun sigura.
       -    Bun…, spune el si imi da drumul.

Tyler P.O.V.

       -    Sa inceapa petrecerea cu cocktailuri!!!, tipa Jason venind cu o tava plina de pahare cu continut rosu, portocaliu, galben, verde, chiar si violet.
       -    Hm..Este ok daca am baut niste cocktailuri inainte de petrecerea cu cocktailuri…stiti voi, cu cocktailuri?, spune o Lucy cam ametita.
       -    E foarte ok!, ii spune Lucia.

Lucy ridica paharul cu lichid verde si il goleste in cateva secunde. Eh..nu pot s-o condam. Nu eu am picat BAC-ul. Poate daca o ajutam in continuare la matematica lua peste 5. Acum si-ar cauta o facultate in loc sa se gandeasca la examenul din septembrie. Este partial vina mea. Poate mai mult.
       -    Ochelaristul nostru de aici care nu mai poarta ochelari nu a baut nimic!, striga Jason clar beat facand referire la mine. Haideti sa-l incurajam!

Imi ridic sprancenele mirat.
       -    Bea! Bea! Bea!, tipa toti
       -    Ok, ok, ok! Beau!

Se face liniste in timp ce aleg paharul cu lichid portocaliu sperand sa fie macar ceva cu portocale. Il dau pe gat si imediat incep aplauzele. Oh da..nu erau portocale… Tusesc putin si pun paharul inapoi pe masa.

Jason se ridica in picioare.
       -    La dans, lume!

Toti pleaca pe ringul de dans inafara de mine si Lucy, care se aseaza langa mine si isi pune capul pe umarul meu si ramane asa un minut pana cand se ridica.
       -    Stii..Ty..Te urasc! Stiai asta?, spune ea sorbind din alt pahar.

Rad.
       -    Da, mi-am cam dat seama, spun zambind.
       -    Te urasc! Te urasc! Asa…

Se uita fix in ochii mei, apoi la buzele mele.
       -    De tare.., spune apropiindu-se din ce in ce mai tare pana cand buzele noastre se intalnesc intr-un sarut.
       -    Esti beata…, ii soptesc.
       -    Poate da, poate nu…, imi spune inainte sa ma sarute din nou.

Isi arunca mainile inconjurul gatului meu si adanceste sarutul. Sunt furat de magia acestuia si ma simt ca si cum sunt un mare dobitoc. Fraier…Uh..
       -    Eeee! Ia priviti, s-a reunit cuplul!, striga Jay de pe ring.
       -    Asa te vreau Tyler! Hai frate!!!, striga Lucia.

Oh wow..
       -    Sari pe ea, animalule!!!, striga tot ea.

Imi deschid ochii si ii arunc o privire necrutatoare ce o face sa se intoarca la Jason.
       -    Imi pare rau…, ii spun lui Lucy.

I se intrevede o sclipire in ochii ei verzi, apoi se incrunta.
       -    Esti un prost!, imi spune. 
       -    Stiu, zic zambind, apoi sarutand-o.

*A doua zi*

Ma trezesc cu o durere masiva de cap si cu o senzatie ciudata ce imi invadeaza imediat tot corpul. Din momentul cand imi deschid ochii observ ca nu sunt in camera mea. Ma uit in dreapta mea si o vad pe Lucy adancita in somn. Ma foiesc putin in patul cu asternuturi portocalii, apoi imi dau seama ca nu sunt imbracat cu nimic inafara de boxeri. Fac ochii mari si incep sa-mi caut hainele cu privirea. Sunt aruncate pe jos. Incep sa ma panichez. Nu imi amintesc nimic din ce s-a intamplat azi-noapte dupa al cincilea rand de cocktailuri. Oare chiar am facut-o? Ar fi magnific…Prima oara! Fara sa-mi amintesc!

Ma uit la ceas. Ora 1 dupa-amiaza. Ma intorc catre Lucy. Poate ea stie ce s-a intamplat. O imbrancesc incet pana cand se trezeste.
       -    Mda…ce e?.., spune cu o voce adormita.
       -    Um..Lucy, ce s-a intamplat azi-noapte?

Incepe sa rada.
       -    Serios? Chiar nu-ti amintesti?

Acum chiar incep sa transpir.
       -    Um..nu.

Isi da ochii peste cap.
       -    Am fost in club…
       -    Da, asta stiu.
       -    Dupa mai multe pahare de bautura nu ai mai rezistat si ai plecat la baie..apoi ai venit inapoi si ai adormit.
       -    Oh, wow.
       -    Oricum, n-am reusit sa te trezesc, asa ca te-am adus aici, pentru ca nu-mi amintesc unde stai.
       -    Ah, ok, spun cu ochii mari.
       -    Acum pricepi?
       -    Mda… Dar..
       -    Dar?
       -    De ce sunt dezbracat?, o intreb.

Imi zambeste seducator.
       -    Paiiii, era foarte cald si m-am gandit ca ai dormi mai bine asa.

Ma uit la ea ridicand o spranceana.
       -    Ok, ok, am vrut sa ma distrez si eu un pic, spune razand. Dar nu te panica, nu s-a intamplat nimic, imi spune facandu-mi cu ochiul.
       -    Ok, spun razand.

Dau plapuma la o parte si ma ridic. Ma aplec sa-mi iau pantalonii si tricoul cand aud un fluierat.
       -    Dragut fund mai ai!!!, spune ea zambind larg.

Ma imbrac, apoi ma aplec catre ea sa o sarut. Se fereste.
       -    Oh nu! Nu inainte sa te speli pe dinti!, spune ea facandu-mi cu ochiul.
       -    Nu am periuta aici!, ii spun.
       -    Eh, asta e, trebuie sa mai rabzi atunci.

Ma dau la o parte incruntat. Ma uit din nou la ea si imi mijesc ochii.
       -    Ai ceva acolo…, ii spun aratandu-i cu degetul catre un loc curat de pe fata ei.
       -    Aici? 
       -    Da.

Se sterge.
       -    Gata?
       -    Nu.

Se sterge din nou.
       -    Gata?
       -    Nu. Ia, hai, lasa-ma pe mine.

Ma apropii de ea incepand sa frec locul “murdar”. Apoi, o sarut rapid, ma ridic si ma indrept catre usa.
       -    Heeeeey!, striga ea.
       -    Te suuuun!, strig inainte sa ies din camera.
    
     Bun..acesta a fost capitolul! Sper ca v-a placut! Va anunt ca mai sunt doar 2 capitole pana cand prima parte se termina! Voi posta si partea a doua cu siguranta, totusi, nu asa regulat ca pana acum....grr..scoala asta! Voi doar..lasati comentarii cu parerile si sfaturile voastre! Va pup mult mult de tot! <3



 - Limoncito





Un comentariu:

  1. CE SA TI SPUN TYLER IMI PARE ACUM UN PROST EGOST INGAMFAT SCUZE ASA CUM AI SUBLINAT SI TU PUTEA SA O AJUTE DACA VROIA E UN TIP INFLUENTABIL LUCIA CAM RAUTACIOASA POATE ARE SI EA O MICUTA CONTRIBUTIE LA CADEREA DE LA BAC LA PREGATIRE LUASE TOTUSI 7 IMI PARE RAU PT EA RAMANE SINGURA TYLER CRED CA CA O VA UITA REPET IMI PARE TARE EGOIST SI MAI ALES TARE PROST NU VEDE CAND CINEVA IL IUBESTE POATE INDREPTI CEVA CU VRO CONTESTATIE PLEASE TRISTA POVESTEA CU MOARTEA LUI NICK DAR POATE SI NENOROCIREA ASTA SE MAI INTAMPLA IN VIATA MI-A LASAT UN GUST TARE AMAR APOI MI-AS FI DORIT O SCENA DE DRAGOSTE INTRE CHRIS SI JAY SE SIMTE LIPSA EI DACA E POVESTIRE GAY AR TREBUI O ASEMENEA SCENA CU TALENTUL O POTI FACE FDECENTA INCA O DATA SCUZE DACA PRIN SUGESTIILE CE TI LE AM FACUT TEAM DERANJAT CUMVA A FOST FARA INTENTIE AM VRUT CA POVESTIREA TA SA FIE CAT MAI BUNA MULT SUCCES SI MULTA INSPIRATIE IN CONTINUARE NUMAI BINE SI SA FI IUBIT MULT DE TOT PE CURAND KISS

    RăspundețiȘtergere